hdag bende de öyle bir görümce belası var sanıyor ki oğlum sadece ona öyle ama oğlum herkese karşı sevecen.kıcağındayken çapır geliyor mu sana diyor.bi kaç defa baktım diyor ki anneye gel.o kadar sinirşm bozukuyırki anlatamam.beklşyorum kş bir dah aynı cümleyi kursun rezil edeyim.çocuk büyüdükçe anneye düşkün oluyor 1.5 yaşında gittikçe bana düşkün oluyor.bşr de çocukla konuşun rahatsız olduğunuz hareketi anlatın cidden anlıyorlar