mom97X Kızlar buzdolabı poşetlerim bitmiş, yarın buzluk için köfte yapıp atcam. Neye koyabilirim ? Poşet de çok kullanışlı olmaz gibi. Var mı önerisi olan ?
xbeyzax mom97X küçük çöp poşetleri oluyo şeffaf buzdolabı poşetine benziyo ben olmayınca ona koyuyorum onun da buzdolabı posetınden bir farkı yok bence
nnoktaa mom97X saklama kabına bi kat diziyorum üstüne yağlı kağıt koyuyorum üstüne bir kat daha diziyorum. Marketlerde satılan hazır köftelerin içinde de yağlı kağıt oluyor.