Pisi Öyle çok canım istiyor ki ama korkuyorum içemiyorum. Bebeğime uykusuzluk dışında zarar verir mi?
Ikrazumra19 Pisi hastanede icmeye basladim eve geldim yien bir tane ictim baska turlu ayakta kalmak cok zor kendime geliyorum en azindan
Ofiser Pisi Sadece emziriyorum ben hiçbişey olmaz cnm iç afiyet olsun ben şuan demledim. Hatta afiyet olsun sana da 👌
gnsdnzkmsl Pisi bebeğim çok fazla emmiyor malesef sütüm az o yüzden mama kullanıyoruz ama emzirmişim zamanda bir problem olmuyor🤷🏻♀️