Kızım 21 aylık olacak 1 hafta sonra, ay sonunda doğumum var sezeryan olucak tabi bebek erkenden kendi gelmek istemezse, zaman yaklaştıkça kızımı düşünür oldum kime bırakırım nasıl bırakırım nasıl yaparım diye, annelik ne zormuş valla ya.. bu akşam mesela babası uyutacaktı ama anne anne diye ağladı başta gitmeyeyim dedim hani doğuma gidince nasıl olucak diye düşündüm ama yüreğim el vermedi ağlamasına kalktım gittim ben uyuttum, derdini anlatabiliyor az çok ama kelimelsri hep yarım yamalak daha küçük olduğu için ama ben anlıyorum ne demeye çalıştığını babası bile ne diyor şimdi diye bana soruyor, bazen diyorum ya birşey isterse yanındaki insan onu anlamazsa falan, ayrı kalmak zaten cabası.. sizler neler yaşadınız bu süreci nasıl daha kolay atlatırız var mı bir yolu hadi sohbet edelim