15 aylıkken gece beslenmesini kestim. Doktor kesmemi tavsiye etmişti. İlk gece uyanınca 2.5 saat sürdü geri uyuması. Ağladı, su içti eline dikkatini çekecek şeyler verdim, camdan dışarıyı gösterdim vs. biraz dikkatini başka şeylere çektim yani. Bu arada konuştum süt bitti sabah içicez vs. diye ama ne kadar anladı bilmiyorum😅 En son uyumayacağını anlayınca oturduk loş ışıkta oyun oynadık yarım saat falan oyundan sonra kucağıma alıp pişpışladım zaten bayağı vakit geçtiği için uykusu gelmişti uyudu. Sonraki kalkışları hiç bu kadar uzun sürmedi, ertesi gün 1 saat diğer gün yarım saat vs. direnmeleri, süt istemeleri azaldı. Üçüncü geceden sonra süt istemedi ama kararlı olmak gerekiyor eğer çok ağladı vs diye verirseniz ağlayınca alabileceğini anlar. Bu yüzden tok olduğuna emin olmak için akşam iyice karnını doyuruyorum. Niyeyse bu gece beslenmesini kesme olayını biz abartıyoruz sanki. Çocuklar üç-dört günde alışıyor. En fazla bugünlerde uykusuz kalırsınız. Ki imkan varsa öğle uykusunda siz de uyursanız hissetmezsiniz bile kolay gelsin😋