aksutuce Uykusu var sıpanın 9 da başladım uyutmaya sadece 15dk uyudu sonrası tam bir savaş . Memem kopucak uymuyor. Memeyı çekiyorum ağlıyor . Stres bastı . İmdat
aksutuce elizinannesigeldi bana bakıp gülüyor ne zaman uyucak bılmıyorum . Senınkınde var mı uyku azıcık olsada
elizinannesigeldi aksutuce çok şükür gece uykusu var bacım , artık biraz huysuz olsa da . Gündüz asla uyumuyor
aksutuce elizinannesigeldi benımkı gündüz uyumaya başları geceleri zor uyuyor . Birde gazlı sürekli ıkınıyor geceleri . Perişanız
elizinannesigeldi aksutuce gündüz çok mu uyuyor, eğer gündüz uyuyorsa gece zor uyur . Çünkü bizimki gece uyuyor , gündüz hep ayakta yorucu geçiyor . İşle birlikte her şeye koştur koştur halim kalmadı. İnşallah en kısa zamanda düzene girer