Kumrum34 yok yok canım zaten ağızdan veriliyor ne ateş yapar ne huysuzluk bana duş bile alabilir demişti hemşire . Ya aslında bana 1 . Aydan itiberen hiçbir aşı ateş yapmaz dediler 7 aylık oğlum aşı vurulurken hissetmiyordu Bİle şükür ne ateş ne başka derdimiz oldu ama ateş yapanda var anlamadım . Cnku bu sene aşılarda düzenleme yapıldı atesi dusurucu bişey dedi o azaltıdı ağırlık vermiyor o nedenle bebeklere demişti hemşire.