aysss001 ben doğumdan 10 gün sonra gitmiştim. Doktor durumu iyi gördü rahim toparlanmış , dikişler iyi dedi. 40 ımda gelmemi söyledi ama gitmedim. Dünya para doğum paketi parası na dahil etmiyorlar dı, her halta para istemelerine sinir oldum. Gitmedim