Rutinlerimizi yapıyoruz gayet güzel uykuya geçiyoruz direnme yok ama ilk 2 saat o kadar çok uyanıyor ki.. 6,5 aylık kucakta uyutuyorum 1 saat kadar uyuyor sonra sürekli ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı. Anlamıyorum artık fıttıracağım🥲 sonra uyuyor sabaha kadar 2 kez falan uyanıyor emmek için. Ne yapılabilir?