Ben de 1 senedir kullanıyorum herhangi bir çekme sorunu yaşamadım hem de öyle tek tek ayırmıyorum ya hassas/pamuklu/hepsibirarada 3 program kullanıyorum bebişinkiler hassasta havlu vs pamuklu diğerlerini karısık atıyorum memnunum elim ayağım diyebilirim