kubrakaradumann Kızlar benim oğlum 13 aylık olmak üzere 2 gecedir emzirmiyorum ama normalde 11 e doğru uyurdu bugün 9.30 da uyudu en son 9.30 da emzirdim yani şimdi sabaha kadar daha uzun zaman olduğu için gece acıkır mı 1 kere de olsa emzirmem lazım mı bilmiyorum o zaman da 2 günlük çabam boşa gidecek sizce nasıl yapmalıyım?
Hiilyuss kubrakaradumann 1 yaşından sonra gerek yok emip yatmıs mıhtemelen aksam yemegini de yemistir
Pamukhanim_ kubrakaradumann biz 1 ay oldu keseli mesela ben 2 gün önce 19.00 da uyudu en son 18.30 da emirniştim sabah kadar emmedi şu içti sadece ben geçen 3 gün emzirdim dişten dolayı sakinlesmedi diye alışmadı ama daha siz yeni kesiyorsunuz bilemedim
idildeniz35 kubrakaradumann kızım da 13 aylık, gece beslenmesini keseli sanırım 20-25 gün oldu. Hiç emzirmiyorum. Akşam 8.30-9 civarı uyuyor sabah 7-8 gibi uyandığında emziriyorum, 1 saat sonra da kahvaltı yapıyoruz
kubrakaradumann Pamukhanim_ bende dün gece su teklif ettim içmedi ama benide emmek istemedi bilmiyorum valla zormuş bu iş 19.00 da uyuduğunda sabah kaçta uyanıyor benimki 8.30-9 arası uyanır mesela o saate kadar acıkır mı bilemedim
aydint 13 aylıkken kestim, sizin gibi önce gece beslenmesini sonra uyku öncelerini kesmiştim, hicbirşey olmaz aç olsa zaten uyumaz,başlamışken bozmayın derim,sadece su içsin uyusun
kubrakaradumann aydint hadi bakalım bozmayayım o zaman 1 haftayı atlatsak alışır diye düşünüyorum ama
aydint kubrakaradumann geceyi kesince rahatladım uyku önceleri yinede meme ihtiyacını o duyguyu karşılıyodu ama tamamen kesince hiç memesiz ilk zamanlar bi bocaladı tutturmadı ama aşırı yemek yeme isteği oldu sonra uyku geçişleri biraz zorlaştı meme kesmek kolay ama ilk günlerden sonraki adaptasyon olayı beni çok zorladı, ilk günler en kolay zamanlardı benim için
kubrakaradumann aydint tabi gece emzirmesi kesilse bile en azından gündüz emiyor tamamen kesmek daha zor ne zaman tamamen bıraktırdınız yani kaç aylıkken
aydint kubrakaradumann birkaç gün geceyi kestim baktım iyi gidiyo zorlamıyo 13 ekimde tamamen kestim, eylül doğumlu 13 aylıktı
kubrakaradumann idildeniz35 uyanıp uykuya dönüyor mu peki yoksa uyanmalar bitti mi? Bide ben sabahları göğüslerim çok dolu uyanıyorum rahatsız oluyorum ya sağmakta istemiyorum ama mecburen sağdım 1 kere 🙄
idildeniz35 kubrakaradumann hiç uyanmadığı da oldu birkaç sefer ama genelde uyanıyor pışpışla geri uyuyor. Benim göğüslerim 3-4 gün şişti sonra bi daha hiç şişmedi ya. Sanırım vücut da adapte oluyor bu duruma