Bebeğim hasta oldu doktora götürdük boğazı çok kızarık dedi lokma yediremiyorum mama da içiremiyorum çocuk aç ama bir lokma aldığında çığlık çığlığa bağırıyor çok acıyor galiba ne yapacağım bilmiyorum ağladıkça boğazı daha çok tahriş oluyor önerisi olan var mı