Merhaba
Bebeğim altı aylık kız bebek. Bu ay bıngıldağı kapandı ve baş çevresi sadece 0.4 cm büyümüş. Şu an baş çevresi 40.4 cm.
Çok şükür bebeğimin gelişimi iyi. Ama doktorumuz bizi her ihtimale karşı beyin ve sinir cerrahiye yönlendirdi. MR veya tomografi istenebilir dedi.
Biraz korktuk inşallah bir sorun yoktur. Benzer bir durum yaşayan var mı? Süreciniz nasıl ilerlerdi?