Kızlar oğlum 1 ay sonra 4 yaşında bu yıl anasınıfına başladı ama sınıf içinde masa başı boyama etkinliklerini devam ettirmiyor hemen kalkıyormuş.Evdede pek sevmez yapmaz.Neyse psikiyatri gittik.Degerlendirildi.Oğlum her şeyi konuşuyor ama galiba o yüzden gibi cümleler kurabiliyor.Neden niye gibi sorularda soruyor.Ama bazı harfleri tam çıkaramiyor ç,s,r gibi.O yüzdende dışardakiler bazen tam anlayamıyor.Onun dışında genel anlamda sanki çok kavram bilmiyor.Yani bazen hayvanları karıştırabiliyor.Renkleri de yine öyle normalde kendisi dışarda AA hadi turuncu taksiye binelim derken mesela ben önüne renkleri koyup hangi renk diye sorduğumda bazen doğru cevap verirken bazen yanlış cevap veriyor.Şekilleri de mesela bazen üçgene üçgen diyor ama bazende ben üçgeni gösterip bu hangi şekil diye sorsam doğru cevap vermiyor.Neyse göz teması iletişimi gayet iyi sosyal bir çocuk.Otizme dair herhangi bir bulgusu yok.Bugun masa başındaki etkinliklere çok katilamiyor diye psikiyatriye götürdüğümüzde otizm dehb gibi bir şey olmadığıni ama yaşıtlarına göre biraz gelişim geriliği olduğunu(ince motor kalem tutma boyama gibi)bu yüzdende destek almamızı söylediler.Ama ilerde yaşıtlarıni yakalayacaktır desteklenirse dendi.Simdi size sormak istiyorum siz yerimde olsanız rapor alirmisiniz özel eğitim görmesi için.Ücretle seanslara mı götürürsünüz.Biliyorum ki yaşıtlarını yakalayacaktır çünkü çok çok bir fark yok.Ama yinede çok üzgünüm.