Mirayy00 Anneler 1 2 gundur bebegimin kakasi katı hippin kaşık maması 'na başladık oyuzden olabilirmi ve gunde 3 4 defa kaka yapiyo bu kabız olduğunu gösterimi veya ek gıdaya başladığımız icin normalmi🤦🏼♀️
deletedmom719 Mirayy00 katı derken canım nasıl katı benim bebeğim de bazen katı yapıyor çok çok özür dileyerek söylüyorum nimet ama aklıma başka örnek gelmiyor salça gibi katı mı kabız mı benim bebek te 🤔
Gkhnn71 Mirayy00 ek gıdaya yeni başlama sürecinde bir muddet kabizlik oluyor bizimde öyle 7 ay gitti hala kabizlik devam ediyor geçer inşallah bu süreç biraz böyle gidiyor
Mirayy00 T-24 deletedmom719 Gkhnn71 Afedersiniz nimete benzetmek gibi olmasin bazen muhallebi kıvamı bazen biraz daha köyü anne sutu aldığı icin bu haftaya gore civikti ve gunde 4 5 defa kaka yapiyo normalmi acaba havuç patates denemiştim meyve püresi ve kasik mama deniyoruz zeytinyagida katıyorum ama ek gıda döneminde normal sanirim heralde doktorluk bi durum yok
Gkhnn71 Mirayy00 yok cnm doktorluk degil gayet normal bide patates daha çok kabiz yapiyo ben bir muddet vermemiştim sende bebeğine göre davran ona gore bi yedir bir yedirme