Gulcinavci Oğlum 2,5 yaşında arabalarını araçlarını sürmeyi çok seviyor oyun halısı mı matı mı alsam yere bilemedim bir yandan büyüdü mat olmaz diyorum bir taraftan bir şey döküldü mü hemen siliniyor kullanışlı ama çabuk yırtılıyor sanırım bilemedim
aslhns Gulcinavci oyun matı kullanıyorum çok memnunum halıdan daha kullanışlı oğlum 4 yaşında. Daha da kullanırız bence.
maygirl Gulcinavci oyun matı.kızımda 2.5 yaşında 3.ayından bu yana kullaniyoruz 2 tane kullanıyoruz hemde çok kullanisli.uzun yillarda kullanırız.
coldplayy Gulcinavci Kesinlikle oyun matı, kızım 3 yaşında, doğduğunda almıştık. Çok kullanışlı bir ürün. Okula başlayana kadar sermeye devam ederim sanırım😂
Gulcinavci aslhns öyle mi ne güzel hangi oyun matı peki çok marka var karar veremiyorum kimisi hemen yırtılıyor kalitesiz diyor
maygirl Gulcinavci biri elfobaby idi. digeride oyun parki almistim onun içine dahil gelmisti oyuzden 2.sini bilmiyorum..wellgro var su gecirmez cift tarafli mat ve halı olarak geçiyor onlarada bakin isterseniz bi.
beybitolat Gulcinavci ben trendyoldan almıştım giraffe premium diye geçiyor adı çift taraflı ve çantalı
gnyelf Gulcinavci katlanabilir oyun matı almanı öneririm trendyoldqn aldım ben 700 tl falan dı memnun kaldım
catperson Gulcinavci yenidoğanım için mat aldım ben 7 yaşındaki kızım daha çok kullanıyor. 😁 Elfobaby den aldım matı.