kendihalindeanne benim 1 yılı geçti hala değiltirmedim ama ömrü tükenmek üzere. Uygulamada kalan zamanı gösteriyor. Hazneyi bosalttıgınız yerde filtresi var onu cıkarıp cırpıp geri takarsınız temizlgini ben öyle yapıyorum yıkanıyor mu onu bilmiyorum. Silikon fırcalarına nedense asıgım🤣🤣 saçları topluyor yanlarına gönderiyor vidayı cekip cıkarıp alıyosunuz. Yıkayıp koyuyosunuz miisssss. Hele misafir geleceği zaman en büyük yardımcım. Onu eve salıylrum siliyo süpürüyo ben hazırlık yapıo etrafı topluyorum toz alıyorum. Arada bür de büyük süpürgeyi acıyorum