mucizemgelsin61 Ay çok canım yanıyor sızlıyor şuan resmen ısırma diyorum daha çook ısırıyor napıcam ben ya🥺
blt653 mucizemgelsin61 aynı ısırma bizde de var bı ara yara olmuştu napacaz bilmiyorum nasi isiriyorlar
betamom mucizemgelsin61 çocuklarda belli yala kadar me/ ma eki algısı yok. Yapma=yap anlıyor. O yüzden ya başka seçenekler sunmalı ya da net bir tepki vermelisiniz. Isırınca memeden alıp belirli bir noktada bekletebilirsiniz. (Daha önce böyle okumustum diye hatırladım)
eddm mucizemgelsin61 aynı durumdan bende muzdariptim, doktoruyla görüştüm bir kereye mahsus sesini yükselt yapma hayır diye bağır demişti , valla bende işe yaradı bazen yine ıstıyor ama hayır diyeceğimi bağıracağımı anlıyor hemen yavaşça geri bırakıyor.
mucizemgelsin61 betamom O zaman yap diyim 🤣🤣 belki yapmaz yada hiç tepki vermim diyorum ama canım o kadar yanıyorki dayanamıyorum
mucizemgelsin61 Goktugmom_ vermim diyorumm o kadar canım acıyorki dayanamıyorum birde çekip uzatıyor dişleriyle
betamom mucizemgelsin61 ahah yok her ikisinide yap anlıyor. Benim arkadasta tepki vermiyordu hiçbir işe yaramadı. Tepki vermek gerekiyormuş. Kızmak olarak değilde sürekli anlayacagı bir şeyi yapmak lazım. O mesela burnunuda azıcık sıkıyordu. Ben sanırım cıkarıp belirli bir yere koyarım. Bilemedim
mucizemgelsin61 eddm hımmm aslında bende kızıyorum sesimi yükseltiyorum biraz ama çokda takmıyor😆 bazende gülüyorum istemsizce o yüzden heralde
sadecesenmelek mucizemgelsin61 acıdığını biliyorum ama bn göz teması kurmadım o an tepki vermedim ve unuttu yapmadı bidaha
hindilisalam Hayır diyip memeyi çıkarıyorum anlıyor 6.5 aylık😂 bence de tepki vermek lazım ama ilk yaptığında offff diye bağırmıştım🙈
mucizemgelsin61 hindilisalam 😀😀 o baya erken başlamış ısırmaya benimki yeni yeni başladı yaa allahım korka korka emziriyorum