Aslında uyumayı seven bir çocuk ama sabah çok geç kalktığı için öğlen uykusu çok geçe kalıyor o yüzden yatırmıyorum yoksa akşam uyumuyor. Sabah geç kalkmayı da kendisi istiyor erkene çekemiyorum çok huzursuz oluyor. Ama dediğiniz gibi her gün yarım saat çeksem daha iyi olabilir. Bir de öğlen kendisi uyanmıyor 2-2,5 saatten önce hala bebeklik zamanınıa gidiyor aklı sanırım