poyrazmom2604 İlk defa yapıp denemek istiyorum ama nasıl kuruluyor daha önce kuran var mı ve kaç ayda oluyor?
catperson poyrazmom2604 bir haftada oluyor kırma zeytin, zeytinler de taze ve küçükse. Geçmiş yıllarda bir kere kurmuştum internetteki tariflere bakarak çok güzel olmuştu. Şimdi eşime söylüyorum yine zeytin bul gel yapalım diye, nasip 😂
Pinrrr poyrazmom2604 ben bir sene 30 şişe beşlik kurmuştum hergun suyunu değiştiriyordum tatlı olsun diye en son yağ tuz filan atmıştım galuba baya zaman oldu hatırlamıyorum ama çok lezzetli olmusti
hsrt07 poyrazmom2604 canım zeytinin çoksa birazına şu doldur köy değiştirme suyunu yiyecem kadarinin suyunu değiştir hergun tatlaninca turşu tuzu at içine o şekilde tuket
poyrazmom2604 catperson pazarda görüyorum kasa kasa yeşil ve siyah denemek istedim bakalım hangisi güzel olur sizce😂