ecemim05
Bu çocuğa göre değişir neyi eksikse onu alırsa yarar girmiş ölürsünüz aslında. Hiçbir takviye kilo yapmaz. Örneğin kansızlık varsa takviye alır iştahı açılır gibi. Çok düşükse mama yazılır. Sağlık ocağına değilde çocuk doktoruna sorun. Tahliline göre karar verilsin.