Skn233 borooshbaby den almıştım ben. Ekstra bir yenidoğan aparatı yok, tek parça kullanabiliyosunuz. ergonomik benek büyüdükçe kanguruyuda kullanmaya devam edebiliyorsun.kızım 1 buçuk aylıkken başladım kullanmaya Kızımda çok rahat etti. Yürüyüşe markete falan giderken çok rahat oluyor. Kızımda hemencecik uyuyor 🤗