Bebeğim 1,5 aylık ve bugün hiç kaka yapmadı sadece çiş, ve fındık kadar kaka lekesi gibi kalıyor bezinde. Bir sürü şey denedim masaj sıcak havlu hint yağı ama hala alttan çıkan gaz yok. Emiyor ama alttan rahatlayamıyot lütfen yaşayam varsa yazabilirmi