balarisi_2019 oncelikle gecmis olsun🙏 benim kızımınsa ilk 1.5ay gözleri akıyordu yemyeşil. Doğduğunda doktorumuza söyledim netira damla verdi kullandık geçmedi sonra göz doktoruna götürdük 5gunluk damla verdi kullandık geçmedi. Ebeye söyledim sen natura damlayı kullan dedi sütümü sağıp damlatayim mi dedim içerisindeki vitaminler göz kanallarını etkileyebilir tavsiye etmiyoruz dedi ama ben artık bebeğim o şekilde olduğu için damlatiyordum yine geçmedi en sonunda soğumuş çaya ağız mendilini temiz ve utulenmis olan bezini batırıp 2 gün sildim sadece 1 kere daha sonra bir daha hiç tekrarlamadı. Yanı demem o ki eski usul ile geçti benim bebegimin sende aynısı yap demiyorum ama aklinda bulunsun. ( dikkatli yap bence çünkü ters etki yapabilir sonuçta çok hassas bebeklerimiz alerji olabilir istersen göz doktoruna bi götür geçmeseydi 6.ay da tekrar gidecektik biz kontrole)