Bebeğim tam 3 aylık. Meme reddi yaptı sütüm azaldı vs vs şu an sağım yapıyorum çok az sütüm var. Bi takviye aldım bide humana çay aldım bugün deneyeceğim bakalım. İnşallah artar. Sol memedeki süt yeşilimsi enfeksiyon olmuş sağ dök, sıcak havlu koy dedi doktor ve hemşiremiz, zaten az olanda enfeksiyon ne yapacağımı şaşırdım.
Bebeğe 1,5 aydır SMA mama verdim ama GOLDEN GOAT mama duydum. Doktoruma gittiğimde soracağım ama sizler mama ne kullanıyorsunuz? GOLDEN mamayı daha önce duydunuz mu? Veya kullandınız mı? Sizce hangisinden devam etmeliyim? GOLDEN GOAT mama keçi sütlü yazıyor. Bana fikir verir misiniz???