Merhabalar, kızım 6.5 aylık oldu bugüne dek hiç kamera veya telsiz kullanmadık fakat artık işe döndüğüm için annem bakacak. O da sorumluluk hissettiği için tedirgin oluyor ya duyamazsam ya düşerse vs diye. O yüzden kameralı telsiz alacağız. IP kameraları pek istemiyorum. Ne önerirsiniz?