adenzeus Kizlar emzirme doneminde nabziniz dusuyormuydu? Benim nabzim 70 ten asagi dusmezdi simdi bakiyorum gun icinde 1-2 kere 44-50 oluyor. Yasayan varmi bu durumu acaba emzirme donemi kaynaklimi kardiyolojiye gittim bisey cikmadi. Bebegim 2 aylik
tahin adenzeus kan değerlerinize baktırıp takviye alın ben takviye alana kadar içim çekiliyordu takviye sonrası düzeldi bizim vitamin ve değerlerimiz ona geçiyor çünkü
betamom adenzeus benim nsbzım genel olarak 90-135 arası gezer sanki dogumdan sonra 70/80 leri cok fazla görür oldum. Alakası var mı bilmem