Kızlar ben de pilates topunda uyutuyordum. Baktım herkes şikayetçi ve gittiğim yerlerde pilates topu olmadığından daha zorlanıyordum ve bir gün dedim bitti artık kullanmıcam direkt bıraktım ilk gün biraz ağladı ama bazen uykuya geçerken zorlandığı anlardaki gibi bir ağlama alışığım yani neyse yaklaşık 2 hafta olacak hiç kullanmadım onun yerine kucağımda emzirir pozisyonda hafif kolumu sallayarak uyutuyorum ilk ayakta 1 dk sonra yatağa oturuyorum oturarak kolumda sallıyorum ve emzik tabiki büyük yardımcım normalde gözleri ağırlaşır tam dalmadan yatağa koyar ve o esnada emziği verirdim şimdi direkt uyutma aşamasında veriyorum büyük yardımı oluyor. Bir sonraki aşama başarabilirsem sallamayı yavaş yavaş kesip veya daha az sallayıp beşiğe bırakarak orada dalmasını sağlamak başarır mıyım bilmiyorum. Şuan 3 ay10 günlük. Pes etmek yok kendimize inanalım.
Uyuma süresinin de kısaldığını fark ettim bu arada. Tabi arada uzun uğraştığım yada hiç uyutamadığım oldu ama bunlar olağan yani bazen uyumayınca uyumuyorr…