seydaakpnar Kızlar doğum izninin uzatılması gündemde benim 16 haftalık iznim 6 şubatta bitiyor izin süresi uzatılırsa bizlerde faydalanabilecek miyiz acaba kimleri kapsayacak ?
KendiEvimdeDeplasmandayim seydaakpnar benim hamileliğimde çıkmıştı bu haber dua etmiştim inşallah uzatılır diye. Kızım şuan 11aylık 😂 inşallah bi an önce uzatılır sizde faydalanırsınız.
slhknr seydaakpnar benimde hamilelgimin başlarında çıkmıştı bu haber kızım 2 aylık 15 inde bitiyor iznim ne zaman çıkacak Allah bilir 🥲
melekveemir seydaakpnar benim de 7 aralıkta bitiyor iznim çok bekledim ama yetişmedi. Daha da olacağını sanmıyorum. Ücretsiz izinle devam mecburen.
seydaakpnar melekveemir bir de şöyle bir şey duydum ama bebeğimiz 2 yaşını doldurana kadar faydalanabiliyormuşuz öyle bir şey var mı acaba
azaeg seydaakpnar bence sana yetişecek yeni yılın ilk günleri yayınlanacak diye görmüştüm ki umarım yetişir bizde geçti sanırım 😃