betul97_ Kızlar ben dün teorik sınava girdim geçtim direksiyon dersleri ne zaman sonra olur. Ehliyet almam diğer seneye sarkar büyük ihtimal ama 1-2 ay bekler miyim dersler için
aydint Sizinle ilgilenecek kurs hocası sizi arayacaktır,babam direksiyon hocası o öyle yapıyo, yoğunluğa göre öğrencinin uygun günlerine göre dersler başlıyor
kuzucuk24 betul97_ kurstaki kişilerin yazılı sınav süreci bitince başlıyor demişti bizim kurs yeri geçen geçti kalan kaldı ondan sonra başladık hemende sınav oldu 1 ay içinde aldım dersler başlayınca çabuk ilerliyor süreç
betul97_ kuzucuk24 Direksiyon sınavlarına 1 hafta 10 gün kala derslere başlıyormuşlar. Dün sınava girerken derse gittiğim sınıfta birkaç kişiyle karşılaştım onlar geçti mi kaldı mı bilemem de. Bir an önce almak istiyorum manuele de yazıldım eşimden hoca olmazmış onu anladım 😅😅 Arada gel sür diyor da tövbeliyim yoksa ehliyetten vazgeçeceğim öyle sinir, stres oluyorum
kocatarafindanefret 29 kasımda sınavı geçtim 8 aralıkta ilk dersim var 20 aralıkta da direksiyon sınavım var