medine28 Yalnız değilsiniz. Bebeğim geçen kış doğdu, biz bebeğimiz olduğunu kavrayana düzen oturtana kadar bahar-yaz geldi. Dışarıdaydık sürekli tatile gittik vs. Şimdi kış da geliyor evde dört duvar arasındsa 1 yaş sendromlu uyku gerilemeli bebeyle ne yapacağım kara kara düşünüyorum. Ben de yalnızım ailem ve arkadaşlarım İstanbul Anadolu yakasında hep, bebekle ha deyince gidilmiyor herkesin işi gücü var gelinmiyor sürekli. Aklıma günlük rutinler yapmak geliyor. Günlük tutmak, bir tür hobi, boyama olabilir, gergef işlemek, tabak boyamak, mum yapmak. Bunları deneyeceğim sanırım. siz de bakın isterseniz