Bundan 3,5 yıl önce enfeksiyon nedeniyle hamileliğimin 9. ayında hastaneye yatmak zorunda kaldım hamilelikten sonra olsun doğumdan sonra olsun işte ikinci hamileliğimde olsun falan hiç ağır geçmedi enfeksiyonlarım ama şu son bir aydır gerçekten zorlanıyorum artık ilk zamanlarda sadece akıntıdan anlamıştım geçer diye düşündüm ama şu son 2 haftadır kasık ağrısı bel ağrısı sırtı ağrısı adetin biter daha 2 hafta oldu ama tekrardan oldu mu yani böyle çok göbeğimle diz kapağımın arası haftalardır çok rahatsız doktora gittim ama klasik bir antibiyotik verdi o kadar ( emziriyorum diye) kadın doğuma randevu alacağım randevu yok bir yandan da kalbimin olduğu tarafta beni rahatsız eden bir ağrı var ona randevu almam gerekiyor Ona da bulamadım yani bu sırt bel kasık enfeksiyon geçmeyen ağrılar yani tarz şeyler geçirip de ya şunu yaptım iyi geldi dediğiniz bir şey var mı