Bebeğim 10 aylık beyaz tenli ara ara hafif kızarıklık olurdu ama son bir aydır geçmeyen pişik var üç farklı doktora gittim
Bepanthol pişik önleyici
Sudocrem
Hemazinc
Mavi hametan
Travazol
Pudra
Sebamed pişik önleyici
Kremlerleri kullandım molfix bez kullanıyorum normalde ıslak mendil kullanıyordum ama şimdi tamamen bıraktım pamukla siliyorum yada yıkıyorum nasıl geçer bu pişik