Kızlar selam 👋🏻 10 aylık oğluşumu sünnet ettirdim pipisi devamlı yapışıyor devamlı pipisini sıyırıp duruyorum. Araştırdım kilolu bebekler de yapışıklık normalmiş benim oğlum da toplu biraz bu yapışıklık düzelir mi ? Sünnetini evde özel kendimiz yaptırdık bu yapışıklıktan dolayı bi doktora götürmem gerekiyor mu böyle bir durum yaşayan annemiz var mı acaba ??🤔