Kızlar selam bebeğim sekiz günlük yalnız çok uyuyor sarılık değerimiz 13 doktor hani yatış vermedi normal dedi düşüyor dedi sezeryan doğum sütüm üçüncü güne indi diyebilirim şu anda emiyor beni ama çok kısa sürede emiyor bir memeyi sadece diyebilirim diğerini geveliyor zaten uyuyor uyumasa emer bence totalde maksimum 10′dakika aktif emiyor diyebilirim rahatsız değil huzurlu kakalı cisli bez sayısı gayet güzel ama her kafadan ayrı ses çıkıyor 15 dakika 1 göğüs 15 dakika 1 göğüs biz asla öyle bir şey olmuyor çocuk çok uyuyor şu anda asla da uyandıramıyorum topugunu sıkıyorum islak Pamuk’la siliyorum ama uyanmıyor yani her yolu deniyorum sütümü azalmasından da korkuyorum az emdiği için kimisi o emdiği ona yeter midesi çok küçük diyor işte kimisi de az emiyor diyor tecrübeler neler yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden