nurx1 ayaklarınızı sıcak tutun siz soğuk çektiğiniz an süte geçiyor tecrübeyle sabit, onun dışında okuduğum kitaplarda ve izlediğim uzmanlar da annenin yediğinin gaz yamadığı yönünde bence de öyle bebeğin vücudu bağırsakları süte alışana kadar sindirimi normal insan sindirimi yapana kadar ve alışacak bir şekilde vücudu gaz , kusma olabilir 3.ayın sonunda azalıyor , siz sadece kendinizi sıcak tutun bol su ve yeşillik ve psikolojik olarak rahat ol stres yapma sabır ve zaman benim tecrübelerim böyle