zeynep865 mesele sünnet olduğu için 2 oğlan diye belirttim. Yani sana hiçbi şey ispatlamak zorunda değilim ama eğitim fakültesinde lisans, sağlık bilimlerde önlisans mezunuyum. Devlet memuruyum😅 elim kanasa zeytin yağı damlatırım çünkü kanını keser. Ama bunları kitaplar yazmaz çünkü bunlar toplumda aktarılan sıradan bilgilerdir. Mikrop sizin beyninizde, bunuda ben buraya yazıyorum.