Hanımlar oğlum yaklaşık 1 yaş 2 aylık. Daha önce sünnet ettirme fırsatımız olmadı. Ben gurbet geliniyim. İstedim ki annemler olduğu zamanda sünnet yapalım. Onlarda yanımızda olsun. Velhasıl geldiler. Gün de salı dendi ama kesinleştirmedik. Bugün kayınvalidem aradı. Dedi ki içimde kalmasın bir şey söylemek istiyorum. Karar sizin diye. Dedi ki Allah nasip eder 3-4 yıl sonra bir daha belki erkek olur. İkisini beraber güzelce kurban keseriz. Kıyafet giydiririz. Gezdiririz, yemek veririz. Kutlarız dedi. Şimdi kestirmeyin isterseniz dedi. Evet öyle de çok güzel olur tabii.genelde de öyle bir düşünce oluyor bizim taraflarda da.
Ben de kararsız kaldım. Hatta dedim şimdi kestiririz eğlencesini büyüyünce yaptirirz. O zaman da dedi hani o kesme vs işlem yok ya sanki böyle heyecanı gidecek, hani sıcağı sıcağına olmayacak ya tabiri caizse. Ona da pek yanaşmadı.
Siz ne öneririsiniz. Cidden mantıklı olarak. Yani nefsi değil, hakikaten hangisi daha güzel olur ?