ecemtgcek benim rütinim şöyle ki kızım da 13 aylık . Sabah kahvaltısını yapıyor kahvaltıdan sonra doğal keçi sütü veriyorum saat 1 gibi uyuyor 3 gibi uyanıyor .uyayınca bir kase yoğurt veriyorum. İçine ekmek vs koyunca yemiyor sade yemek istiyor.saat 5 buçuk gibi akşam yemeğini veriyorum .saat 7-8 gibi meyve veriyorum .son olarak uyumadan önce de mama veriyorum 5 cc .bu şekilde gün bitiyor .mamayı azalttık çünkü artık büyüdü doyurmuyor . Uyumadan önce pirinç unu muz karışımı da yapılır ama kızım yemediği için uyumadan önce mecburen mama veriyorum