yigitinannesii22 emzirdikten sonra sagabilirsin sütünü. Bol su , hurma yulaf tahin bunlar sütü arttırıyo. Ben herşeyi denedim en iyisi bunlar arttırdı.
Bnm bebeğimde 2.840 doğdu 2 aylık olcaz haftaya, bizde en son 4,150 gramdı kilosu. Sadece 20 gün emdi ne yaptıysam meme tutmadı bende sağıp veriyorum bi ögün annesütü bir ögün mama.
1.ayında cok az kilo almıştı psikolojim bozuldu stres yaptım sütümde azalmıştı bebeğimde tuttmadı sonra. Stres yapma emdikten sonra mamayla destekle bebişi ama kilsu gayet iyi bence. Hem bu sürede sütünüde arttar sonra mamayı azaltırsın.