Bbsozlm 6 aylık bebeğim 2 gündür sürekli ama sürekli ağlıyor bağırıyor huysuz mutsuz uyumuyor alt iki dişi var çıktı 1 ay önce inanın dayanacak gücüm kalmadı atak mı yoksa bi hastalığı mı var bilemiyorum çaresiz kaldım
mevabc Bbsozlm benimki de 6 ayına yeni girdi ve bu ayla beraber ağlama geldi önceden her seye ağlamazdı aynı zamanda kabız da zaten belki derdi odur diyorum ama yese ağlıyor yemese ağlıyor uyusa uyumasa vs.. bu yüzden ben atak olabileceğini düşünüyorum biraz gözlemleyip anlarız büyük ihtimal:)