kayrapinar benim oglum suan 3ay 13 günlük. 3aylik kontrolunde 8kilo 69cm di. Sadece anne sütü aliyor. Bende iyi beslenmeye calisiyorum :her gun sut peynir yogurt dere otu, rezene-anason-kimyon cayi, tahin(ya da helva), en sık yedigim seyler.. Ayrica hergun en az 2,5lt de su iciyorum tabi.. Bunlar da bebegime yariyor ki kilosu ve gelisimi cok iyi sukurler olsun 🙏