keremini25 Ayy aman allahım neydi 4,5,6. Aylar imdat ahhahah.
Bizimde 4. Ayda başlayıp 6.ayda son buldu… 2 ay o uykusuz ben uykusuz gezdik… 6. Ayın sonuna doğru düzeldi uykuları anca 🥲 Şuan 8 bucuk aylık çok şükür uykuları daha düzenli. Biraz sabır 🥲🥲🫶🏻🫶🏻