Sevgili anneler bebeğim 8.5 aylık oldu ek gıda da iyi gidiyor öğlenleri 12-4 arası işte oluyorum her gün süt sağıyordum işteyken ama artık o sütleri hem içmeye ihtiyacı yok ek gıda yeterli oluyo biberonla süt istemiyor hem de ben sürekli süt sağmakla uğraşmak istmeiyorum bugün ilk kez sağmadan döneyim eve dedim göğsüm çok şişmişti mecbur lavaboda elle sağım yaptım .Nasıl azaltırız bu sefer azaltayım derken birden kesilir mi başına böyle bişey gelen var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😢