Normalde Ocean kullanıyorduk altı aydır fakat özel takip doktorumuz bu pedi d yi önerdi içeriği gayet iyi dedi Normalde devletin verdiği devlet vitaminleri önerilmiyor ya ilk zamanlar özellikle sağlık ocağının verdikleri bunu da kullanıp kullanılmaması arasında kararsız kaldım hiç de duymamıştım araştırmalardan da bir sonuç elde edemedim biliyor musunuz kızlar ne düşünüyorsunuz bu ilaç hakkında