Merhaba hanımlar ; 6 aylık bir oğlum var 5 ve 6. aylar arasında sadece 200 gram almış biraz canım sıkıldı , doktorumuz bir ay daha takip edelim geçici bir duraksama olabilir dedi, ek gıda sürecini de başlattık.
Sizlerde durum nasıl , önerileriniz var mı kilo konusunda ✨