Betelgeuse_ Bir yaş bebek anneleri Philips avent yazmasın lütfen. Pipeti çok ince olmayan küçük çocuklar için kullanılan kaliteli ve akıtmayan suluk tavsiyesi istiyorum
Lolik Betelgeuse_ Uzspace aldım 20 gün önce , henüz çok deneyimiz yok ama akıtmıyor, şimdiye kadar bir kokuda olmadı baya sağlam duruyor.
usenmedimyaptimbirvelet Betelgeuse_ valla koca stanleyden içiyor😅 boyu kadar ama onun sayesinde çok fazla su içmeye başladı,ayrıca bir suluk almadım o yüzden. Hem çelik hem de pipeti bilirsiniz orta kalınlıkta
kalayci Merhaba. Tantitoni nin suluğu güzel. Ben de suluk bulmakta zorlanıyorum artık çünkü pipeti ısırılamayacak gibi sağlam olmalı ve ideal 500ml civarı Çelik olmalı. Tam istediğim gibi bulmuş değilim yine de. Ya ml küçük. Ya pipet incecik. Ya da plastik. Akıtmaması imkansız bu arada artık. Kapağı kapalıyken çantaya falan akıtmasın yeter 😅
Nacafa Oğlum 3,5 yaşında ve hala avent kullanıyor. Pipeti bundan daha dayanıklı olan suluk görmedim henüz. Çelik arıyorum derseniz bende tantitoni termos var yazın hep onu kullandı suyu soğuk tutuyordu o da güzeldi
Betelgeuse_ Nacafa termos aramıyorum teşekkürler. Aventin pipeti çok ince değil mi çek çek zor geliyor bence o yaşa uygun değil sanki ama
Betelgeuse_ usenmedimyaptimbirvelet Stanley biz de kullanıyoruz ama yazın kullanıyorum onu oğluma. Pipetsiz almıştım ona. Benim Stanley tumblerımın pipetini ısırdı mahvetti sağolsun 🤣 ayrıca çok akıtıyor tumbler çocuklara göre değil sizdeki başka model galiba oglunuzun içtiği pipetli
usenmedimyaptimbirvelet Betelgeuse_ akıtıyor da artık atmamasını gerektiğini 1000 kere söyleyince anladı herhalde düzgünce koyuyor😅 Quencher model
Betelgeuse_ usenmedimyaptimbirvelet lac yaşında çocuğunuz 😮 Benimki de bu ismini yanlış hatırlamışım. Oğlum pipeti çıkartıp dişiyle ezdi sağolsun