aksutuce 2 aylık bebeğim genelde masaj yapmadan, bacaklarını yukarı kaldırmadan kakasını yapmıyor . Arada kendısı yapıyor ama çok ıkınıyor bizde masaj yapıyoruz genelde . Bu durum düzelir değil mi?
esnyks Duzeliyor merak etmeyin bize doktor probiyotik bigaia verdi o çok işe yarıyor düzenli yaptırıyor benimki de 3 aylık olacak 1 aylıktan beri gaz sorunu yaşıyoruz bir tek bigaia iyi geldi
aksutuce esnyks probiyotil 1. Ay olmadan kullandık ama kabız yaptı doktor 2.ayındna sonra konuşalım dedı haftaya gitcez ama hem atak haftası hem gaz,hem kaka bugün perişan .arada emmıyor ağlıyor geceden beri çözüm bulamıyorum