sinemisxs Kızlar merhaba, arkadaşım hamile 2 aylık göğsünde beze fark etmiş, hamilelik öncesi yokmuş hamilelikte böyle olan varmı,normal mi ?
trnipek sinemisxs genel cerrahi doktoruna gözükmesinde fayda var benimde öyleydi kist dedi doktor tabi zararsızmış emzirme ve hamilelik döneminde oluyor denmişti
_YanakReisinAnnesii sinemisxs meme ucu etrafıysa o normal diyecektim ama başka yerde ise her ihtimale karşı bi doktora muayene olsa iyi olur.