gosdee29 Kızımın alnından ölçtüğüm de ateşi 37.4 falan ama vücut koltuk altı ise 36.7 sizce kafası niye bu kadar sıcak hasta mı oluyor ? Ne yapmam gerek bilemedim 🤷♀️
elif5507 gosdee29 temassız ateşölçerler doğru sonuç vermez bebeklerin kafası biraz sıcak olur zaten kulak içi olanlarla ya da çubuk seklind eolanlarla ölçün daha doğru sonuç için gereksiz ateş düşürücü filan da kullanmamış olursunuz